Przez pracowników BWiK
Odczyty dokonywane są przez naszych pracowników w dni robocze w godzinach:

  • u Klientów indywidualnych:
    8:00 – 18:00 – w okresie od 1 marca do 31 października;
    8:00 – 15:00 – w okresie od 1 listopada do końca lutego;
  • u Klientów instytucjonalnych:
    8:00 – 15:00 – przez cały rok.

Aby umówić dokładny termin odczytu wodomierza, należy na kilka dni roboczych przed planowanym odczytem skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerami telefonu: 083 342 29 82

Samodzielny odczyt wodomierza
Możesz, też samodzielnie odczytać stan wodomierza w terminie 3 dni roboczych od planowanej daty odczytu, a następnie przekazać jego wskazanie do BWiK:

  • telefonicznie: nr infolinii 083 342 29 82
  • osobiście w Dziale Obsługi Klienta;

eBOK
Już wkrótce uruchomimy elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, w którym po zarejestrowaniu będzie możliwość podawania stanu wodomierza oraz informacje o fakturach.