Szanowny Kliencie!

 

Bialskie Wodociągi i Kanalizacja „WOD-KAN” Sp. z o.o. zawiadamia, że od 21.10.2019 r. wprowadzono INDYWIDUALNY NUMER KONTA BANKOWEGO dla każdego Klienta.

Prosimy o uwzględnienie zmian już przy najbliższych wpłatach – nowy, indywidualny numer konta widnieje na każdym dokumencie księgowym generowanym przez Spółkę, po wskazanej wyżej dacie m.in. na fakturach Vat, notach odsetkowych czy wezwaniach do zapłaty. W tytule przelewu należy podać pełny numer dokumentu, którego dotyczy wpłata.

Celem wprowadzonych zmian jest usprawnienie i zautomatyzowanie ewidencji dokonywanych wpłat za usługi świadczone przez Spółkę. Jeśli zrobią Państwo pomyłkowo przelew na dotychczasowy numer konta bankowego, kwota zostanie poprawnie zaksięgowana, ale czas księgowania będzie wydłużony.

Jednocześnie informujemy, iż od dnia 5 listopada 2019 roku w kasie Spółki ul. Narutowicza 35 a  będzie możliwość opłacania rachunków za pośrednictwem karty płatniczej dzięki przystąpieniu przez BWiK „WOD-KAN” do programu „Polska Bezgotówkowa”. Przypominamy ponadto, iż wpłaty dokonywane zarówno w kasie Spółki jak i w kasach oddziałów Banku Spółdzielczego nie są obciążone dodatkowymi opłatami.

Liczymy, że nowe rozwiązanie przyczyni się do jeszcze lepszej obsługi Kontrahentów
w Spółce BWiK „WOD-KAN”. Dziękujemy za dokonywanie wpłat na nowy, indywidualny rachunek bankowy.

 

 

Więcej informacji:

Biuro Obsługi Klienta

BWiK „WOD-KAN” Sp. z o.o.

  1. Narutowicza 35A, 21-500 Biała Podlaska.

tel. 83 342-60-71 do 73 fax 83 342-29-13,

BOK tel. 83 342 29 82, pok. 104, 105.

e-mail sekretariat@bwikwodkan.pl, www.bwikwodkan.pl